Adjoy
Våra system följer det naturliga arbetsflödet, från det att din kund lämnar in ett ärende, till dess att det är färdigt och ett sms-meddelande skickas ut för att meddela kunden. Under hela processen kan kunden följa ärendet och kommunicera direkt med din butik via sin mobiltelefon.
Med Adjoy kan du minska tiden som du lägger på administrativa uppgifter väsentligt och i stället fokusera på att öka lönsamheten och skapa oförglömliga kundupplevelser. En del av våra kunder har sparat upp till tio minuter per ärende genom att eliminera behovet av fysiska kundlappar och minimera risken för fel och missförstånd.
Systemet samlar all viktig information på ett och samma ställe, från dokumentation och tidigare köp till kundhistorik och ärendehantering. Informationen är alltid tillgänglig direkt i systemet och kunderna följer sina ordrar i mobiltelefonen. Det skapar en sömlös, transparent och trygg kundupplevelse som förenklar din verksamhetsdrift och erbjuder en smidig serviceupplevelse för dina kunder.
Vår styrka ligger i att identifiera de resurskrävande momenten i branschens dagliga rutiner och översätta dem till ett lättanvänt system. Det spar både tid, energi, pengar och bidrar till att öka omsättningen.
JEWA är en specifikt inriktad branschmässa inom ur- och smyckesbranschen där vi också har vår inriktning. Så det känns självklart att vi ska medverka här. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår monter och tillsammans utforska hur vi kan omvandla dina utmaningar till möjligheter.
Kom förbi och prova systemet själv. Då ser du hur enkelt det kan vara och vilka fördelar det finns med att ha all kundhantering i samma system som din kassa. Vi kommer att visa de senaste nyheterna inom digital kundservice på plats. Missa inte denna unika möjlighet att ta ditt företag till nästa nivå!
Om Adjoy
Bolaget Adjoy startades 2020, men den ursprungliga produkten utvecklades redan 2014 i bolaget Alpacha. De är experter på att skapa skräddarsydda ärendehanteringssystem för ur- och smyckesbranschen och strävar efter att förenkla och automatisera för användarna i systemet så mycket som möjligt utan att kompromissa med enkelheten.
”Vi är skitnöjda med det här systemet och det känns inte alls svårt.
Helt plötsligt var vi papperslösa. Hur skönt som helst!”
”Systemet är bara fantastiskt. Jag är en bakåtsträvare i vanliga fall, men det var en j-la tur att jag skaffade det här kassasystemet. Förr fick vi lita på kunderna, nu kan vi gå in i systemet och se fakta.”
”Adjoys system är inte bara en kassa för oss utan det är hela vårt arbetssystem.”
”Vår styrka ligger i att identifiera de resurskrävande momenten i branschens dagliga rutiner och översätta dem till ett lättanvänt system. Det spar både tid, energi, pengar och bidrar till att öka omsättningen.”